135693
Book
In basket
Czas na ultra : biegi górskie metodą Marcina Świerca / [Marcin Świerc ; współpraca Barbara Świerc]. - Wydanie 1. - Gliwice : Bezdroża - Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 237, [3] strony : ilustracje, fotografie ; 22 cm.
Biblioteka WWFiF: tylko na miejscu sygn. F 8258; (1 egz.)
Historia biegów górskich Fell running Skyrunning Biegi górskie w Polsce Górskie biegi ultra Międzynarodowe organizacje wspierające biegi górskie WMRA (World Mountain Running Association) ITRA (International Trail Running Association) UTWT (Ultra­-Trail World Tour) Rozdział II. Przygotowania do biegów górskich Podstawowe badania Badania wydolnościowe Test Conconiego prosta alternatywa dla badań wydolnościowych Rozdział III. Środki treningowe Trucht Wybieganie Wycieczka biegowa Drugi zakres Cross Wybieganie po crossie Przełamanie górne Przełamanie dolne Fartlek Rytmy i przebieżki Siła biegowa Bieg z narastającą prędkością Trzeci zakres Interwały Rozdział IV. Roczna struktura treningu Okres przygotowawczy Okres transformacji Okres bezpośredniego przygotowania startowego (BPS) Okres roztrenowania Jak opracować kalendarz startowy Rozdział V. Plany treningowe Pierwsze zawody górskie Debiut w górskich biegach ultra Biegać samemu czy z trenerem? Obóz biegowy Rozgrzewka przed akcentami i siłą biegową Biegi górskie na dystansie krótszym niż maraton Biegi alpejskie Biegi anglosaskie Długi dystans/maraton Biegi ultra Rozdział VI. Ubrania i sprzęt Ubrania na wiosnę i lato Ubrania na jesień i zimę Bielizna Skarpetki Buty Pierwsze buty do biegów w terenie Jak dobrać buty startowe Minimalizm vs maksymalizm Plecaki i pasy biodrowe Kije biegowe Czołówka Okulary przeciwsłoneczne Rozdział VII. Ćwiczenia sprawności i stabilizacji Ćwiczenia z ciężarem własnego ciała Deska (plank) i jej odmiany Brzuszki w wielu odsłonach Silny grzbiet i ramiona Mocne nogi i pośladki Ćwiczenia z gumą Ramiona, barki i plecy Silne nogi Ćwiczenia z beretem Ćwiczenia z piłką szwedzką Ćwiczenia z piłką gimnastyczną (lekarską) Rozdział VIII. Monitorowanie treningu za pomocą zegarka Najważniejsze funkcje zegarka Jakie ekrany zegarka ustawić Jak wyciągnąć wnioski z treningu Rozdział IX. Dieta dla biegacza Kaloryczność i makroelementy Tłuszcze Białka Węglowodany Witaminy i minerały Witaminy Minerały Komponowanie jadłospisu Śniadanie Obiad Kolacja Przed treningiem i zawodami Po treningu i zawodach W czasie zawodów Suplementacja Propozycje dań Śniadanie Obiad Kolacja Deser Rozdział X. Przygotowania do zawodów Zapisy Zapoznanie się z trasą i jej profilem Dostosowanie treningu do konkretnych zawodów Sprzęt obowiązkowy Dojazd, jedzenie i nocleg Punkty odżywcze, przepaki i support na trasie Punkty odżywcze Przepaki Własny support na trasie Czasy między punktami odżywczymi i przepakami Co zrobić, jeśli twój support na ciebie nie czeka Zejście z trasy Rozdział XI. Najciekawsze biegi górskie Zawody rozgrywane w Polsce Wysokogórski Bieg im. dh Franciszka Marduły Bieg 7 Dolin Bieg Granią Tatr 3 × Śnieżka = 1 × Mont Blanc Bieg Rzeźnika Biegi w Szczawnicy, Wielka Prehyba (Mistrzostwa Polski w Długodystansowym Biegu Górskim) Zawody zagraniczne Marathon du Mont­-Blanc Ice Trail Tarentaise High Trail Vanoise Transvulcania Ultramarathon Maraton Zegama­-Aizkorri Troms SkyRace GORE­-TEX Transalpine­-Run Western States Endurance Run Czas na Twoje ultra! Twój dzienniczek treningowy

Sygnatura czytelni BWF: XII H 73
Media files:
Availability:
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8258 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again