152283
Książka
W koszyku
Wielka umowa Powszechne koncepcje Zakres profesji Kontekst historyczny O co chodzi w tej umowie Teorie profesji Teorie alternatywne Wyłączności konspiracja Wpływ Karola Marksa Wracając do wielkiej umowy Problemy' które wprawiają w konsternację Nowe nastawienie Niektóre powszechne uprzedzenia W awangardzie zmian Zdrowie Edakacja Teologia Prawo Dziennikarstwo Doradztwo ds. zarządzania Podatki i audyt Architektura Wszechobecne schematy Wczesne wyzwanie Koniec pewnej ery odchodzenie od indywidualnych usług Obchodzenie strażników Przejście z Postawy reaktywnej do proaktywnej Wyzwanie ,,więcej za mniej'” Transformacja poprzez technologię Automatyzacja Innowacja Nowe umiejętności i kompetencje Inne metody komunikacji Panowanie nad danymi Nowe relacje z technologią Dywersyfi kacja Reorganizacja profesjonalnej pracy Rutynizacja Dezintermediacja i reintermediacja.... Dekompozycja Nowe modele pracy Arbitraż płacowy Asystenci i przekazywanie zadań Elastyczne samozatrudnienie Nowi specjaliści Użytkownicy Maszyny Więcej opcji dla odbiorcy Wybór online Samopomoc internetowa Personalizacja i masowa indywidualizacja Wbudowana wiedza Współpraca online Zaspokajanie popytu ukrytego Troski profesjonalnych firm Liberalizacja Globalizacja Specjalizacja Nowe modele biznesowe Mniejsza liczba partnerstw i konsolidacja odsłanianie tajemnic Technologia i informacja Fundament informacyjny Społeczności przeddrukowe oraz społeczności oparte na druku Społeczeństwo internetowe oparte na technologii Przyszłe skutki Wykładniczy rozwój technologii informacyjnej Coraz zdolniejsze maszyny Big data System Watson 189 Robotyka Informatyka afektywna Coraz bardziej wszechobecne urządzenia Coraz lepiej połączeni ludzie Podsumowanie pięćdziesięciu lat Generowanie i dystrybucja wiedzy Cechy ekonomiczne wiedzy Wiedza a profesje Ewolucja profesjonalnej pracy Dążenie do uzewnętrznienia Wyzwolenie wiedzy: od rzemiosła do wspólnych zasobów? Dekompozycja profesjonalnej pracy Generowanie i dystrybucja wiedzy: siedem modeli Model tradycyjny Model sieci ekspertów Model asystencki Model inżynierii wiedzy Model społeczności doświadczeń Model wiedzy wbudowanej Model maszynowego generowania wiedzy KONSEKWENCJE Zarzuty i obawy Zaufanie' solidność, quasi_zaufanie Zaufanie Solidność Quasi-zaufanie Moralne granice rynków Normy profesjonalne i normy rynkowe Argumenty Sandela odpowiedź na zarzuty Utracone rzemiosło Czego uczy nas przykład robienia kawy Proces czy rezultaty Porównanie skuteczności ludzi i maszyn Osobista interakcja Empatia Dobra praca Przygotowanie do roli eksperta Utrzymywanie dostaw ekspertów Do czego szkolimy młodych profesjonalistów Brak przyszłych ról Trzy zasadnicze błędy Po profesjach Coraz zdolniejsze, niemyślące maszyny Zapotrzebowanie na ludzi Kompetencje profesjonalistów i maszyn Ograniczenia moralne Technologiczne bezrobocie? Hot dogi Wpływ technologii na pracę profesjonalną Bezrobocie technologiczne w profesjach Dlaczego możemy się mylić Problem wykonalności Problematyczne ,,wspólne zasoby'' Argumenty n a rzecz wykonalności Nowe spojrzenie na wyłączność. Słowo końcowe. Jakiej przyszłości powinniśmy chcieć
Sygnatura czytelni BMW: VI E 329 (nowy)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14816 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Future of the professions : how technology will transform the work of human experts, 2017
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The future of the professions : how technology will transform the work of human experts.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 329-349.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności